Jag och..

Jag och mina små systrar har en sak som vi brukar göra på hösten, och det är en film som heter Grispris, vet att namnet är fult, men första gången vi gjorde det så hade vi ingen fantasi. idag och igår så har vi gjort en till sådan film, den håller på att sparas nu på datorn från att jag har klippt ihop den med musik och grejer.
Här kommer lite bilder från filmen. :P

det är på fjant vi har gjort det inget seriöst!!

carolin, minsta lillasystern tolv år. :9 tror jag då.


jag, :p ser fan ut som att jag försöker vara agent. :P haha


Josse från en scen som vi gjorde ute i skogen, :p

ja det är lite exempel på vad jag och mina systrar gör då vi har tråkigt, och nu har det bara blivit en tradition. :)

Menmen nu ska jag gå och sova för jag får inte fara tillskolan imorgon för pappa för att jag hostar och  nyser och är så hes, får inte fara på fredag heller. :(
Kommer missa massor.

Men jaja God natt pusspuss

Kommentarer
Postat av: josse

JAG ÄR ....SNYGG! (;

2009-09-17 @ 16:54:54
URL: http://josefinperssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0