idag ska...

Idag ska jag vara statist i filmen "jag saknar dig" så efter skolan så ska jag till mamma har med mig kläder för vill inte gå i mjukisbyxor och se ful ut då han som ringde mig och saatt jag skulle få vara med sa att vi skulle vara något uppklädda men inte för snoffsigt.
Har typ fotobild lektion nu inte kul, ork it göra nå mer  tror att jag ska gå ut och röka, också har vi haft ett test också fyfan jag kan typ ingenting har it plugga nå så vi får väll se hur det gick sen, eller det var inte direkt ett prov det var ett test. :P

Nu sitter jag bara och lejdar mig och gör om bilder, :P

kan lägga in dem två som jag har gjort om nu inte så bra men dem är inte riktigt klara,  måste bara få lite mera fantasi innan det kan hända nå mer med dem bilderna. :)



Den bilden, så menas det att om man tittar noggrant så är det altid något bra med det dåliga!! även om det är mer dåligt så finns det något bra, eller så kommer det att komma något bra.



det är en trädstam uppifrån försökte först få det att se ut som att det rann vatten men det vart mest att jag lekte med färger bara. :) :P haha

men ska ut och röka nu om jag orkar så skriver jag ett inlägg då jag kommer hem från inspelningen. :)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

men good luck!:D

2009-09-22 @ 16:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0