Helloo...

Hellooo jag vaknade kring halv elva idag och då for pappa bort, selma var jätte gosig i sängen och ville ligga och kramas det är bara lite svårt att ligga två människor och en stor hund i sängen, :P haha iallafall i min säng.
pappa var iallafall och lagade taket i farmor och farfars finrum. :)
Jag ska nog ta det lungt idag och ikväll blir det väll att se någon bra film.
Imorgon ska jag på bio med dessire min kontaktperson, vi ska se på flickan som lekte med elden och det ska bli kul eftersom att jag gillade män som hatar kvinnor. :)

Pappa är på affären och han och catta tog selma med sig i bilen, för att anneke skulle komma hit med någon som skulle kolla på husvagnet, men hon tog bara ett kort som hon skulle skicka åt den som kanske skulle köpa.
Och varför dem tog med sig slema var för att selma är som Neo och är ärdd för nya människor och börjar skälla och så..

Anneke är pappas exfru bara så ni vet vem jag pratar om!

menmen nu ska jag nog ta och hitta på något.

Pusspuss


Pappa haha en gammal bild. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0