Hejhopp...

hejsan hoppsan igår var jag hos Oscar vi hoppades på att få våran lön av Oscars pappa igår, men det fick vi inte.
Jag tycker dock det är dålig stil för det är längesen vi jobbade, vi jobbade pdol och har inte fått våran lön än. och med tanke på det så vet jag inte riktigt om jag tänker jobba nästa år.
han förlorar ju bara personal om det ska ta så hära jävla lång tid att få lön.
Ja iallafall så sitter jag nu vid datorn och har tråkigt sitter lite på facebook, och så snart om ett tag ska vi nog se på söndagsfilm, det är något som vi har här hemma i familjen och vi har det för det blir ett bra avslut på en vecka vare sig om det har varit en bra eller en dålig vecka så blir det ett bra avslut så iallafall.
Vi ska nog se på män som hatar kvinnor jag har redan sett den två gånger men den är så gryyymt bra så jag tänker se den igen. :) tihi


Jag tyckte att det var fint med lite vattendropparpå fjädern, Och den dära fjädern har varit på våran infart i säkert veckor utan att ramla och jag har kört över den med moppen , pappa ned bilden och smilla har lekt med den, men den står fortfarande upp.

I fredags på skolan så skar jag mig i pekfingret det gick igenom nageln och in i huden under nagel och i huden bredvid nageln, det gör fortafarande lite ont i fingret speciellt då jag har sovit.
:(
Inte kul!

Menmen nu ska vi börja fixa för söndagsfilmen och mysa ihop oss alla i soffan,
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0