Hejhej...

Hejhej , jag hann inte skriva imorse för jag klev upp lite sent.
Idag har vi haft restaurang kök i skolan,
då gjorde vi:
Förrätt: Pilgrimsmusslor med lite salladoch en balsamicovinegrett
Varmrätt: helstekt fläskfile, rödvinsås med potatisgratäng och morot/seleri pure.
Efterrätt: Pannkakstårta med lime marinerade jordgubbar. Och creme aunglais (vaniljglass).

Det var riktigt gott... men då vi kom hem till mamma så var vi där i kanske en timme också skulle vi laga tacos så då lagade vi mat igen och sen åt vi... igen :)
Vi har iallafall haft jätte trevligt. Men nu har jag nog varit barnvakt färdigt tror jag.
Imorgon så ska jag och Oscar på fest hos Robin, sen ska vi hem och bada och se på män som hatar kvinnor. :D

Men nu ska vi göra cheesecake med pappa lägger upp en bild sen.
Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0