hejhej...

Hejhej... Jag har inte gjort mycket idag, vart på skolan höll på att somna på lektionerna, sen sa Oscar att jag var varm och då gick jag till skolsköterskan och då hade jag feber inte så mycket, men då hade jag bara 37.8 nu vet jag inte om jag har mer.
Jag har då sett på scrubs och då råkade jag somna framför tvn ett tag, nu ska jag bara ta det lungt se en film kanske och prata med Oscar, imorgon ska vi nog fara och hälsa på Oscars farmor kan förklara mer om det någon annan gång.
Oscars mamma ska då göra äppelpaj någon dag i veckan och komma hit och fika med pappa och Catta jag och Oscar. :)
Så det blir då trevligt iallafall.
nu Ska jag gå från datorn den gör mig nog inte mycket friskare, ska nog bara kolla på en bärbar dator först på internet och se om jag hittar något bra. :P

menmen ha de bra allihopa.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0