hejhej...

Hejhej nu är jag hemma, vi började se på idol, men tio minuter innan idol skulle sluta så ringer carolin och säger att dem kommer nu och hämtar mig.. GRRRR!!!
Jag ville ju se klart!!:(:(:(
menmen då vare bara klä på sig och gå ut för annars måste jag gå hem, brrr så kallt.
Då jag hade gått ut så kom då farmor och carro iallafall.
Carolins ridning ska igentligen sluta nio så förstå att jag blev arg då hon sa att den hade slutat redan då!!!

Jaja nu ska jag gå och vara trevlig med Tim och william som är här, kanske vara trevlig med pappa och josse också, carolin hons skriker bara ifrån duschen men orkar inte bry mig om vad hon vill!! tihi :p

ska gå nu

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0