Hej, smink och jag! :)<3

hejhej idag ser jag ut såhär...



Och igår och idag har jag köpt lite smink,
En mascara, en puder, en foundation och en puderborste.
Det är inte ofta som jag köper smink jag får oftast det.
Men nu är det foundation som jag köper själv jämt, men puider har jag nog bara köpt två gånger i mitt liv och den förra jag köpte tappade någon i backen och då gick den sönder. :(
Och mascara har jag väll köpt några få gånger. menmen så går det det bränner i fickorna när man har pengar.

Sen är jag ju väldigt beroende av H&M's smink jag tycker som om det, deras smink täcker bäst.
Nu ska jag gå ut och gå med Neo, men ha det så bra skriver ett till inlägg om jag Hinner och Orkar. :)

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0