har varit...

har varit hemma idag för jag fick inte fara för pappa.
Jag har typ inte missat något i skolan idag iallafall. :)
Oscar har varit hit idag och hämtat sina kockkläder. Catta är här och har gjort middagen idag hon gjorde pankaka med fläsk eller något sånt i, det var gott.
Vi har också tittat på alla grispris filmerna idag för gjorde klart trean igår. :)
Jag har inte så mycket mer att skriva, men ska typ sitta lite på msn nu sen ska jag typ välja en film och gå och lägga mig, kan ju sova länge imorgon eftersom att jag inte ska på skolan. :P tihi

Pusspuss
Här är lite gamla bilder på mig själv, då jag hade permanentat hår och innan jag hade permanentat hår. :)
Är det eller är det inte likt mig, lägger in en ny i slutet!






Jag vill ha tillbaka mitt gamla hår för det gick att forma som jag själv ville, den hära bilden är från då jag gick i 8an tror jag det var. :)











nu en ny bild. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0