har kommit hem...

Har kommit hem för ett tag sen det blev inte så att vi åkte till mamma vi åkte med cissa och dessire samt deras mamma (till filminspelningen ni som inte vet).
Det var ganska så kul där borta iallafall, jag kände igen en av tjejerna i sminket jag tror att jag har varit på läger med henne för några år sen typ fyra fem år sen är det nu. :)
Då vi var klara där borta på inspelningen så var vi så hungriga så vi for och beställde mat från sunes jag och Oscar.
Gott som faan, Sunes hamburagre är dock dem bästa...
Mamma hämtade iallafall oss på sunes och skjutsade hem oss, pappa sover borta inatt hos Catta och jag och oscar ska sova i Pappas säng.
Vi ska se på idol eftersom att vi missade det idag..
Har sett hela idol nästan sen 2004. :)
iår ska jag se hela allt diggar juryn och hela grejen det känns som att man lär känna personerna som är med eftersom att jag har sett det sen det började. :)

Menmen iallafall

DAGENS FRÅGA!!!

Vad tycker ni om sunes hamburgare?

HISS / DISS??

För mig är det Hiss. :)


menmen ska gå och sova nu så hinner inte lägga in någon bild nu det blir så tjorvigt på den hära datorn. (ja pappa det är din dator) tihi han vet att jag lånar den för orkar inte starta min..

Pusspuss på alla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0