har inte...

Har inte gjort mycket idag, förutom har försovit mig på morgonen. :)
Sen efter skolan så for vi förbi och hälsade på Oscars farmor.
sen for jag med farfar från hans ajobb och hem till han och farmor (min farmor).
Då jag var hos farmor och farfar så åt vi middag och sen var det bara börja leta...
farmor och farfars heliga birma katt har smitit ut. Helig birma står för att den är renrasig.
katten heter argon och är jätte söt, om det är någon som har följt min blogg så la jag in i somras en bild på honom när han gäspade. :P

Menmen nu ska jag gå och se om det finns nå cigg för behöver verkligen röka. :(
imorgon så hinner jag nog inte skriva på morgonen, för hade inga planer på att försova mig då. :P haha
Pappa har sett hockey men det verkade på honom som att det hade gått bra, någon som vet hur det gick?

aja ska gå nu
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0