efter skolan...

Efter skolan så gick jag in till stan och hjälpte pappa att handla lite, sen åkte vi till dollarstore och då ringde mamma och sa att hon hade köpt en handväska åt mig.
Då vi kom hem så åt jag middag och sen skulle jag skjutsa carro till hennes ridning, men mopeden gick inte igång då mopeden kom ut ifrån garaget.
jag ska nu åka med Tim till bergsviken för han ska skjutsa carro till ridningen.
Tim är våran kusins pojkvän som har nyligen tagit körkortet. :)
Jag och Oscar ska skriva ett prov till en lektion men provet är bara till alla andra i klassen vi behöver inte göra det för att vi skriver det åt läraren, för då lär vi oss när vi skriver det.
Tihi xD
menmen nu ska vi nog börja fara snart..

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0