Varför jag...

Varför jag är rädd för lastbilar är för att en gång då jag åkte hem från skolan, så var det en lastbil i diket, den hade vält.
Och det var ambulans och allt där.
lastbilschaufförerna gör det ju inte bättre då dem kör typ en linjalslängd ifrån en,
dem är äckliga och jag tycker inte om dem, långtradare är värst.


nu sitter Oscar nere i källaren med pappa och dem lejdar sig på datorn medans jag vill gå och se en film och mysa med Oscar, men nu bara för att han sitter kvar där nere så tänker inte jag mysa med han :P
Vi har badat och bastat idag, och jag har en katt framanför ansiktet som bara stryker sig mot mig, hon vill nog att vi ska gå och sova för nu sitter hon på min arm då jag skriver, och ibland då man sitter med mobilen så blir hon sur och kommer och slår in sitt huvud i mobilen, så mobiler får ma inte hålla på med då hon är där.
Hon brukar även gå på tangentbordet då man sitter vid datorn, och då blir alltid datorn helt knäpp..
Men nu ska jag lyda katten och gå till sängs och se en film, så hon får sova för hon vill inte sova förrens jag är där, då ligger hon bara på sängen och glor mot dörren :p hon är så söt och fin. :)

Godnatt och
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: mari

mäh! tack för den ja ska ju bli lastbilschaufför!!;)

2009-10-05 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0