Pappa...

Känsliga tittare bör inte kolla på bilderna!!!!!!!



Pappa låg och gosade med Neo och Selma idag, och då kliade han Neo vid svansen då han upptäckte att Neo hade sår, Vi kände efter mer nu då jag är hemma.
Och han har sår efter hela ryggen så nu har vi rakat han så han är jätte ful...

Vi vet att det är ringorm, det är ett sorts utslag som ser ut som en ring, men om man kliar så blir det ett sår.
Tänker inte avslöja vars rn kommer ifrån, men vi är 98% säker på vars det är ifrån.. Mer än så avslöjar jag inte!

Här kommer bilder...

Känsliga tittare bör ej kolla!!!!!!!
Och inte barn under tre år. (skämt åsido) :P

Här är lite utav Neos hår som vi rakade av...

Och här är lite till...

Och så här gick det till...

Här hade vi rakat bort lite hår, och ni ser ju själva hur det ser ut här..

Så här ser han ut nu, det ser inte så fräscht ut..
Han ser ut som en en gamling utan hår i mitten, såna hära söta
gubbar som man ser ibland, som inte har något hår kvar i mitten,
Skillnaden är att Neo har hår i hela ansiktet fortfarande...
Och han har mer än pappa på bröstet, :P (skämt)

Här är en bild på "gamlingen"! :D

Nu fattar ni vad jag menar med gamling. :D tihi

Nu ska jag gå..

Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Farmor

Det var ingen snygg hund. Kom ihåg att tvätta er efter rakningen

2009-10-18 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0