Nu ska...

Nu snart så ska jag gå och sova för måste ju ta mig upp imorgon bitti,
är ändå jävligt trött för har inte sovit mycket inatt. :(
Jag och min lilla kissemisse ska nog se på någon dålig film för då somnar man fort.. :P



SVARA I KOMMENTARER?
JAG TYCKER ATT JAG FICK SÅ LITE KOMMENTARER PÅ MIN FÖRRA FRÅGA, SÅ SVARA NU JAG VET JU HUR MÅNGA SOM ÄR IN OCH LÄSER BLOGGEN, ALLA NI KAN JU TA OCH SVARA OCKSÅ!!!!
VAR INTE SÅ FEG, :D


Nu ska jag ut och röka sen ska jag gå och sova, sen blire upp till skolan imorgon och under skolans gång alltså på dagen så ska jag på filminspelning så missar två lektioner men har hälsat det till min mentor så det är okej. :D
Och på onsdag så ska jag vara och titta bilar :D
Vet inte än vilken jag ska köpa. :P
Det är ju dags att skaffa bil, fyller ju år om fyra månader.

Menmen nu äre dags
Godnatt
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0