Nu ska jag..

Nu ska jag eller vi rättare sagt gå och sova, jag och missemissan.
Hon står och mjauar bakom mig nu för hon är lite knasig och trött, jag väckte henne ju då hon låg och sov på överkastet till sängen, då blir hon inget glad på mig, hon bara mjauar tills jag kommer och lägger mig i sängen för att sova.
Har varit ute med Selma nyss så hon skulle få pinka innan hon går och sover också.
Catta jobbar natt därför är Selmis Pelmis här. :p
Och hon tyckte att hon skulle få komma upp och sova med mig, men det får hon inte för hon ska sova med pappa och Smillan sover med mig, min lilla gumsegod. :D

Vi får se hur det blir imorgon då jag inte heller kan vara med Oscar något, :(
Eftersom att min kära lillasyster fixade så att vi fick utegångs förbud.
Det skulle nog komma några gäster och äta hos oss imorgon också.
Men nu ska jag då gå och sova för det börjar vara dags för det nu. :)

Och min läxa som vi hade till idag hade jag tappat bort pappret till vi skulle skicka in ett mail med svar på nå frågor..
Och om man inte gjorde det så skulle man få typ ett test/prov senare, usch vad jobbigt, Jaja..
"that's life, and we have to live with it!"
Mitt eget citat. Minns inte riktigt om det var så jag sa det men jag tror det var så. :P haha glömska jag

Menmen nu äre sängen som gäller.


vill ha den tröjan!!!! :D:D kostar bara 399 nu men original priset är 1095kr. :)

Min gullesnubba, ligger redan och sover. :) tihi hon är så söt så.

God natt pusspuss

Måste bara lägga in den hära bilden också, jag skulle hjälpa läraren våran igår i klassrummet så jag skulle skriva på tavlan och då tyckte jag att det blev så tråkigt så jag började rita djur, men då var djuren tråkiga så jag gjorde talbubbla till alla djur så dem sa något om det som läraren pratade om, Janne heter han (läraren). Han bara skrattade åt mina djur, men jag tyckte dem blev snygga. :P :D
Framöver så kommer jag att lägga in en bild på varje djur, minst en i varje inlägg, det står faktist bra saker i rutorna, på dem som jag kunde komma på något bra iallfall.
En utav bilderna inehåller fyra djur men skit samma. :) så blir det iallafall


Puss o palt, det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0