nu ska...

Nu ska jag och Oscar gå och sova,
ja han fick följa med hem till mig inatt men imorgon så ska han hem också ses vi igen på fredag. :)
Orkar inte stoppa in några nya bilder i datorn nu,
för nu vill jag bara lägga mig och mysa med Oscar min lilleälskling. <3
Idag har vi nog inte gjort så mycket, jag har ju vart på affären med Riitta men det har jag ju redan sagt, sen har jag ätit pizza och varit på affären med pappa.

Sen så så har jag ju SJÄLVKLART sett på Desperate housewifes någon annan som ser på det mer än jag?
Jag tycker det är gryymt jobbigt att alltid vänta i en vecka på nästa program, Nu ska jag väll göra som alla andra människor och få mig lite skönhetssömn, om jag nu kan bli vackrare än vad jag redan är..
"självförtroendet kommer ifrån att jag brukar ha mycket finnar och sår som oftast inte vill försvinna så lätt, men har börjar smörja mig med en salva som heter Mildison, och den fungerar perfekt jag har bara lite torr hud nu sen är jag helt reeen i ansiktet."

Nu ska jag sova och välja en film. :)

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0