nu sitter...

Nu sitter jag vid pappas dator..

och i vårat hus låter just nu så här ifrån källaren:

JAAAAAAAAAAAAAAAAA
LULEÅÅÅ
JAAAAAAAAAA
LULEÅ LULEÅ LULEÅ!!

jag tror att dem vann vad tror ni??
Är inte säker men tror det..
Pappa är lite beroende.. Av hockey!

Josse och Carro skulle komma idag, men bara Carro kom för Josse har praktik i veckan så hon sover kvar i stan hos anneke en natt fast anneke är inte där, men skit samma..
Jag kan lägga in någon söt bild på mig innan jag går oh lägger mig för nu sitter jag ju på pappas dator och orkar inte hålla på och tjorva in bilder på hans dator för då blir han bara sur. :P haha

Nu ska jag gå ner och prata med pappa då han är glad, det rä oftast då man brukar få som man vill.. :D tihih

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0