nu sitter

NU sitter jag i mitt rum på väg i sängen, imorgon kan jag sova länge sköönt.
Jag kan sova länge för att våran klass ska ha föräldramiddag det är då vi lagar mat till två inbjudna gäster som vi har bjudit..
Och vi börjar inte förrens typ klockan två imorgon så då kommer "föräldrarna" klockan sex och då ska vi servera dem mat, när vi serverat klart så får vi gå ut och sitta med dem, och vi slutar kanske kring typ 9-10 imorgon kväll så det blir nästan inge blogg imorgon tyvärr. :/

Nu ska då jag och gullegums bara se film och ta det lugnt och sova skönt och länge... :)
Pappa ska skjutsa mig till skolan för att det går inga bussar från där jag bor till stan vid den tiden som jag börjar. :D

Jaja nu ska jag välja ut en film, sen blire och sova..

God natt pusspuss på er alla.


Jag brukar inte göra så här med bilder, men jag har bestämt mig för att inte ha nå osminkade bilder på mig i bloggen, förutom om jag ska bada eller något sånt, därför har jag gjort så nu. :P
Men visst är vovven söt, hon hoppade upp och la sig med mig för att gosa.. :P och då bestämde hon att jag skulle ligga sådär med armarna. :D
Det är Oscars systers hund. Hunden heter Tiss. :D


Jag kommer att sakna min baby i helgen för att får inte vara med någon i helgen och det är min systers fel...
Sur är jag kan ja då lugnt säga.
För Oscar ska på begravning imorgon och han ville att jag skulle komma till han på kvällen men nu kan jag inte det...

jaja nog om det jag sa ju god natt så nu äre god natt :D

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: jhani

haha okej :) jag har en kusin som spelar i J20 i HV71 , alltså det junior laget. Sen har min morbro spelat i hv så därför jag är lite lover in the air i hv typ haha.. ja det ska jag göra :) hör av mig så fort jag vet matchen går på tv nästa gång :)

2009-10-23 @ 02:04:10
URL: http://HTTP://JJHANII.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0