kul ens...

Kul ens jag har försovit mig och det går inga fler bussar.
Men Jag har pratat med båda mina mentorer så dem ska kolla om det finns något dem kan skicka hem i mail som jag kan jobba med,
Jag har haft mardömmar hela natten + att tvn har stört mig vet inte varför, men jag har sovit jätte dåligt inatt.
Men iallafall så har läraren min snälla kicki anmält frånvaron så det är lugnt nu och jag skolkar ju inte heller, utan det är fixat och klart. :)

Vilken tur att jag har en sån bra lärare som hjälper mig.

Nu ska jag kolla mailen tror inte att jag fått nå å göra än men, om jag inte hittar något att göra så ska jag fota ägg som är våran uppgift på fotolektionen. :D

Menmen
pusspuss

Det här är en rejäl mardröm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0