JIPPIE!! LYCKLIG!!

Idag har jag köpt en kamera lycklig, lägger in bilder då jag kommer hem nu är jag hos mamma, jag är jätte nöjd med kameran, men det blev dyrare än vad jag trodde men det var det värt, för han i affären sa att dem andra kamerorna är inte lika bra, och det håller jag med om Sony är det bästa märket så är det bara.
Men sen har vi ju betalat försäkring och köpt ett minneskort också och då blir det ju lite dyrare,
men då vi kollade på minneskort så sa han i affären att vi fick ett 4gb minne för priset av ett 2gb bara för att kartongen i förpackningen till minneskortet var borta, så bara för att kartongen var borta så fick vi det tvåhundra kronor billigare,
Jag tycker att kameran var värt det och det tyckte mamma också, nu är det bara och se vad pappa säger..
Tror att det är en sån här kamera som jag har som pappa har haft, men det är fin kamera som tar fiiiina bilder, älskar den!! Love it...

Menmen nu ska jag vaa trevlig med dem andra under tide sm jag är här.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0