Jag vet att...

Jag vet att jag inte skrivit något idag, men jag och Josse (syster) For in till stan imorse och köpte nagelförlägning och så åt vi på subland, och pratade med varandra också var jag och köpte cigg Hon fick ju följa såklart men...
Sen har jag varit i telefon nästan hela tiden, och eftersom att jag inte har någon bärbardator så kommer jag nog inte att skriva så mycket på bloggen i helgen men det kommer bilder på söndag.
Varför det nog inte blir så mycket i helgen är för att jag ska vara hos mamma i helgen, och det är ett tag sen jag var det.
Vi ska iallafall på phb och lite annat.
Också ska jag på min farbror och mina kusiners grav + pappas morförlädrar som också är döda.
Vi ska tända ljus där.
Jag kommer att ta kort på både Kens (farbrors) Grav och sen kommer jag att ta kort på hela allt så får ni se hur vackert det är med alla ljus som är tända, det ser ut som en mörk natthimmel med en massa stjärnor det är så vackert. :)

Nu ska jag gå till min egen dator, det blir inga bilder idag heller men kanske hinner lägga in någon bild innan jag far iorgon det beror på hur tidigt jag vaknar för jag ska ju packa också. :)
Jag ska ta en kvällsrök och sen ska jag gå och sova, varför jag inte skriver på min dator är för att jag har ett programm uppe där, vilket programm det är det får ni inte veta för det är hemligt. :P
I know that you want to know about me.. :D

Nu blire min dator så..

God natt och Pusspuss

Love yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0