jag kom..

Jag kom hem tidigare än vad vi hade beräknat, jag kom hem typ halv nio.
:)
Vi var klarar före det men pappa och jag gick in på statoil en sväng innan vi körde hem också tar det ju ett tag att köra hem också, sen har jag sett på idol...
Fy och usch vad Calle är bra.

Jag och Josefin har pratat också och komer att prata med för att hon och hennes pojkvän gjorde slut för typ två dagar sen så då kanske det känns bra att prata med stora syster. :)



Jag är kär!!!!!!!!!!!!
MÅSTE HA DEM!!
jag vet inte om jag har berättat om mitt lilla beroende...
men det är iallafall.. SKOR!
jag har inte så många nu typ ett 30tal.
Men är kär i ett par skor som skulel passa på krogen, då man snart blir arton. :D

Dem här är det..
Vad tycker ni?



Nu ska jag gå och göra något vettigt vet inte vad än kanske träna på dansen som vi ska visa upp på skolan jag och Janina.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0