hemma från...

Hemma från filminspelningen nu, det var grymt kul, jag fick beröm av producenten också :D
sitter nu och äter en gryyyymt god cheesecake från ica med chockladsmak, och chips mmmm,
det är gottigott det är estrellas 50% less fat, men äter dem bara för att dem är godare inte för att gå ner i vikt, mmm älskar dem chipsen dem är beroende framkallande men jävligt goda och inte så dyra bara 19-22 kronor, olika på olika affärer. :P
Nu ska jag snart gå ner och se på desperate housewifes!



jag gillar dock programmet men glömde påminna mig själv om att det var förra veckan, men nu ska jag bli trogen tittare, det rä sååå bra. :)

Gaby: hennes utseende, vem vill inte ha det?
Bree: skulle vilja vara så bra kock så ingen klagade på mig mat!
Lynette: Hur många kvinnor klarar sig så stark genom canser, hon är så gryyym!!
Mary alice: henne han vi inte se så mycket av, men en underbart härlig röst att lyssna på!
Susan: Härlig personlighet, hon försöker att se det positiva i mycket, och är oftast rädd. :)

Fatta om man skulle vara alla dem dära sakerna i ett!!
SUPERWOMAN.

Menmen ska gå ner nu
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0