Hejhej,

Nu sitter jag i mitt rum och jag har städat.. igen...
Jag har pratat med Oscar lite grand han ska "lana" med crille, för det är bara dem två, crille skulle väll dricka nå sprit. men min duktiga Oscar ska inte göra det.
Vi har kommit överens om att vi ska inte dricka om vi inte är med varandra och jag har kommit på att det är faktist bara 3 månader och tre vecker kvar tills jag blir arton och den lilla tiden kan jag vänta med att fara ut och dricka...
:D
Jag ska bli en duktig flicka, jag har t.o.m haft städat i mitt rum i en vecka nu, nog för att jag får plocka varje dag för att ha det så men i slutändan så är det värt det att plocka upp lite grejer per dag som ändå bara tar någon minut att plocka upp, än att städa i flera timmar en dag så det ser ut som jag vet inte ens vad.
Nu är då Catta och Selma här, snygging Selma gick omkring i huset ett tag sen gick hon in i mitt rum och la sig i min säng.. men då följde Neo efter mig då jag gick in i mitt rum och började försöka busa med Selma och då ville Selma inget mer.
Ikväll ska vi väll bara ta det lungt kanske bada, men tror inte det. :P men får se.
På måndag tror jag att jag köper kameran så då blir det kort på bloggen varje dag, iallafall varje dag som jag orkar lägga ut.:D
Tihi





Svara nu då, vill ha lite svar!! annars ger jag upp bloggen snart...

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så duktig du har blivit Kimmi, och klok är du också

Du har verkligen mognat det sista åretKram och puss från mormor

2009-10-09 @ 19:11:47
URL: http://www.nogg.se/prastbacken
Postat av: joossse

vad troooooor du?:D

2009-10-10 @ 15:47:07
URL: http://josefinperssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0