hejhej...

Hejhej, nu sitter jag i klassrummet hostar typ hela tiden för är fortfarande förkyld, jag har bara lite ont i magen inte så farligt endå, men tror dock att jag har feber för att gryymt ont i ögonen speciellt mitt högra öga. :(
Vi har svenska nu och läraren trlor att jag skriver på arbetet som vi ska göra, men jag skriver ju här på bloggen HAHA. :p
VAD GÖR ALLA NI DÅ?

jag måste säga att ni är helvetes tråkiga läsare, ni kommenterar aldrig och svarar typ aldrig på frågor heller, det är inte så himla kul då man aldrig får läsa något själv, bli lite roligare för fan.

Läs och kommentera det finns ju så man kan kommentera för att man ska använda det också!!!



Nu ska jag jobba vidare...

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

disssss

2009-10-06 @ 19:42:41
Postat av: Carro Slotteborn

Jag håller fullständigt med dig Kimberly. Läs mig blogg ! :D Cajjolineslotteborn.blogg.se

2009-10-06 @ 20:29:33
URL: http://cajjolineslotteborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0