hejhej...

Hejhej sitter i skolan, i mediahuset som vanligt måndagar den hära tiden, alltså med alla ljud här på media så låter det typ helt sjukt, vissa skriker vissa asgarvar, vissa typ sjunger och vissa spelar.. Alltså det låter inte bra.
Jag har försökt göra uppgiften som vi har med att fota ägg, men hur jävla bra tror ni att det går då!

så här blev en bild, men är inte nöjd för dem blev suddiga och det blev blixt och allt bara sög, det blev error och det gick inte att fota fyfan!



Jag hatar bildlektionen just nu, jag älskar att fota men jag hatar att fota på lektionen...
För man säger ju att systemkamera ska vara bättre än kompaktkamera, men det är det fan inte, digitalkamera är fan så mycket bättre..

Nu ska jag gå och hämta mitt usb minne sen ska jag gå ut och röka och gå upp till storskolan, sen har jag gympa och vi ska ha pingis... BLÄÄÄÄÄ!

Sen är det lunch och till lunch blir det korvstoganoff och ris typ, sen har jag engelska och matte kvar sen blir det hem.
Då kanske jag skriver ett nytt inlägg då, för ni är sååå intresserade av att läsa om mig jag vet det, för jag är bäst!!

Love ya pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0