hej igen...

Hej igen, nu är jag hemma från gravarna har ett nytt kort på crasch och lite kort på några gravar.
Det här är min farbrors grav. Han blev fyrtiotvå åroch är född 1964.. R.I.P

Varför det är en fiskare på gravstenen är för att Ken älskade att fiska. :D

Här ligger mina kusiner..
Simon som blev 9 månader gammal och Karl som blevnöddöpt och står därför inte med, han blev två dagar.
Mina kusiner som ligger här är ovanståendes barn alltså min farbrors barn..


det här är bara en tiondel av alla ljus som är tända, och varför det är så suddigt är för att jag tog utanblixt..


Här är en bild då jag rörde på kameran då jag skulle ta kort. :P



Jag ska snart ringa Alle och se om vi skulle vara med han och om vi ska vara med Linus också.
Också ska vi äta mat u vi ska äta tikka masala, eller grillad kyckling vet inte vilket det blev. :)
Nu ska jg då gå ut och ***a..

Min lillakisse Elli ligger nu i mitt knä och är jätte gosig så här gosig brukar hon saldrig vara och det är nog för att det bor gandka många barn med henne som lyfter i hon och håller på hela tiden. :P

Jag ska då kolla om hon är nå busig sen, nu ska jag gå
pusspuss

Kommentarer
Postat av: josse

är det du som hela tidn kommenterar anonymt????

2009-11-01 @ 02:42:11
URL: http://josefinperssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0