Har haft...

Har haft många drömmar,
Många utav dem sitter ju fortfarande kvar men finns inte mycket att göra, man vet inte framtiden i förväg...



Utan piercing:



Med piercing:



Jag tycker ändå att jag skulle passa i det, jag har haft hål i underläppen två gånger och cill ha tillbaka det också, men vill bara ha ett av dem, hjälp mig!!!!!
Ja det är en fejk på bilden för att jag ska se hur jga ser ut i det..
Ska också ha det imorgon på skolan för att se vad alla säger. :P haha
Jag är Ond.

Nu ska jag gå och se om det är något bra på tv, sen ska jag gå och sova och se en film med sweetiepie (Smilla).

Pusspuss God natt på er hoppas ni får en god natts sömn. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0