Har bara fått en kommentar!!

Har bara fått en kommentar av flera stycken som har läst bloggen,
jag tycker att det är dålig stil, om min hallowen utstyrsel.

Just nu är jag bara irriterad på pappa och lite grand på Lasse som är här, för dem ska lås hela tiden.. Jag vill bara sväääääääääääära!!!!!!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH
Pappa fattar inte hur irriterad jag blir ens..
Det går inte ens att beskriva hur jag känner just nu, det är en massa olika känslor, jag vill gråta och jag vill skratta och jag vill älska och bli älskad!
Jag vet inte ens hur jag ska hantera det.
Josefin bara skriker nu utanför mitt rum för pappa lyssnar inte.

Carolin ska sova med mig och Lasse's barn Amanda ska sova i Carolins säng inatt, för Amanda verkade så trött så då sa va att det är bättre om hon sover i Carro's säng så kan hon gå och sova när hon vill, för då Carro sover i mitt rum så blir det ju att hon får följa mina tider, då jag går och sover då får hon gå och sova för att jag vill komma åt min dator, och har hon gått och lagt sig så blir hon irriterad om jag sitter på datorn, snart ska jag ställa av datorn.
För att den börjar bli varm och mitt rum blir jätte varmt då datorn är igång, och den har varit varm hela dagen.

Jag saknar Oscar!!! :(:(:(

Jag har inte frågat pappa än men ska göra det, ska fråga om jag får fara till Oscar imorgon och sova där tills på måndag för vi har ju lov nu. :)


Jag och strumpegump :D

Jag blev bara tvungen att fixa till mig igår, vill på fest!! (inte dricka) bara fixa till mig och fara dit och vara fiin!:D


Nu ska jag gå och sova,
Så god natt på er alla.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0