Här är...

Här är lite bilder från igår.. :)

Smillan, min lillflicka hos pappa..


Ellis min lillflicka hos mamma..


Neo pojken hos pappa..


Crasch och Bendji pojkarna hos mamma..



Som sagt så var jag på phb igår, var där med Oscar och Mari...
Här väntade vi på maten..


Sen fick vi maten , tacotallrik..


Mari..


Och senare på kvällen så var jag och Oscar med Linus..


Så här såg jag ut igår...


Här är Linus söta vovve..


Dennis låg och förklarade någonting då vi skulle sova, och han och Oscar kunde aldrig Hålla tyst så jag kunde se film...


Här är jag idag...


nu ska jag gå och se tv, kring klockan fem så kommer pappa och hämtar mig och då ska vi till gravarna, när vi sen är hemm så ska vi kanske vara med alle..
men nu finns inte så mycket mer att säga..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0