god natt <3

nu ska jag snart gå och sova, ska se på lite tv först, Oscar kom hem ifrån finland för typ några minuter sen.
han for i måndags och har inte varit med han sen förra veckan onsdag, så saknar han bajsmycket, imorgon så ska han följa med hem till mig och sova här. :)
han har ju inte sett min kamera heller.

Nyss så var jag och Catta ute med Selma så hon fick pinka innan hon ska gå och sova, imorgon bitti så ska jag och Oscar åka med Catta in till stan till skolan för hon bor ju vid stan så då fick vi åka med henne. :)
vi ska jobba med en kock som heter Morgan Lundin tror jag att det var, förnamnet är jag säker på men inte efternamnet, han sägs vara en väldigt bra kock och har en egen restaurang och har jobbat med Gordon Ramsay.
det är lite coolt.
Lägger ut menyn som vi ska göra på fredag med han imorgon. :)
Så då får ni se lite utav vad vi gör på skolan :D

menmen nu ska jag gå och se tv.
Pusspuss God natt


hoppas att det är Scrubs på tv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0