förlåt, förlåt. förlåt!!

Förlåt för dålig update idag, men har hållt på och göra första avsnittet av filmen om våran familj idag, blev klar med det och blev ganska så nöjd, men måste göra en bättre introducering av det..
Filmen kommer att göras som en serie med flera avsnitt, så har bara gjort första avsnittet nu, och introducerings låten är "euskefeurat - piteälva". :D
Och eftertext låten är "kenny and the knutters - ge mig en öl"
Jag tror det var så dem hette. :D
Jag tyckte då att piteälva passade eftersom att vi både bor bredvid den, och för att vi bor i piteå och är en udda familj. :P

jaja annars har jag inte gjort så mycket idag, eller jo vi gjorde skedpalt, för nu har något företag kommit på att dem ska sälja en påse med peltmix, det enda man blandar i är vatten. :P så vi prövade det idag.

Nu ska jag gå och sova för ska upp tidigt imorgon och de känns hemskt, ska åka med pappa till bergsviken då han far till jobbet också ska jag gå från hans jobb till Oscar och sova där till på tisdag, sen far jag hem tisdag då kanske Oscar följer.
Sen fredag till Lördag så ska jag nog sova hos mamma och då ska vi kanske till phb . :)
(pitehavsbad). :D

Menmen nu ska jag sova god natt
Pusspuss

här ni mig som hemma fru! :P HAHA xD skulle aldrig städa i dem kläderna, inte då jag inte har pengar iallafall, hade jag haft pengar så hade jag nog städat i dem kläderna. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0