alltså!!

Alltså vad fan är det för fel på blogg.se min statistik är ju helt knäpp... jag hade kollat den förut idag och då stod det att flera stycken hade vart inne och nu står det bara 5..
Jag fattar inte varför det rä så sjukt, det rä även därför som jag gärna vill att ni kommenterar då ni är in så kan jag se själv hur många som är in...
För det är så sjukt då det hela tiden blir fel..
Så alla ni som tror att ingen läser, det är blogg.se's fel

Helvete så sur jag blir!!

Nu ska vi iallafall gå och lägga oss, har ingen anning om vad vi ska se för film, men vi har iallfall badat i vårat badkar med pappa..

God natt pusspuss



Jag tyckte att söta farfar skulle få vara med på bloggen också. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0