vi tar det nu: FILMTAJM!!



Trueblood en serie, som handlar om vampyrer och så finns det annat folk som har andra "gåvor" om man säger så dem kan göra andra saker.
Den här serien kollade pappa på och så kallade jag han för true blood nörd, men sen prövade jag kolla på det och jag fastnade direkt, den är sjukt bra och alla kan se den, jag var inte så mycket för vampyr filmer eller serier förut men jag har totalt fastnat för den här serien. Ni MÅSTE bara se den.



Här är "förtexter" ur true blood om man säger så. :)
http://josefinpersoon.blogg.se har också en låt ur dem, det är samma låt men en annan video!




Pusspuss

Kommentarer
Postat av: anonym!

bra låt..

2009-11-14 @ 12:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0