varför varför varför??????????

Måste Oscar och alla andra killar hålla på att retas hela tiden, speciellt dem som vet vissa saker!!
Jag orkar inte det, det är jobbigt. och dem vet att jag bara blir förbannad, och när jag blir sur och säger att det inte är kul och jag sa för länge sen att dem ska sluta för jag blir irritead då när jag väl blir sur så blir dem arg och klagar på att man är sur!!
Men är det så konstigt då om man blir sur!!!

Jag har ju varnat innan! så alla ni som håller på och retas med och allt (kompisar) Ge upp för fan , jag orkar inte mitt tålamod tar slut!!!!!!!!!!!!


EJ PUSSPUSS DEN HÄRA GÅNGEN!

Kommentarer
Postat av: josse

är dom dumme:(

2009-11-14 @ 17:05:27
URL: http://josefinperssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0