tänkte!

Tänkte lägga in lite gammla bilder dem kan vara, 1 år eller mer möjligtvis lite mindre också. :)



Jag och Oscar förra nyår, utklädda.

Nyklippt hos Oscar, ska klippa så igen. :)

Då jag hade hål i läppen.

gammal bild bara. då jag kunde fixa håret bra...

innan jag tog hål i läppen och kollade hur det skulle se ut.

jag med permanent.

jag med kort hår.

var typ 13 år.. 18 i januari nu..

Julafton 2007!

såg skelögd ut, men fin sminkning. :)

Nyår 2007 till 2008. :9 tre systrar igång....:P

Sista bilden.

Jag idag 2009!

nu har ni sett lite av mig förr.. :) mer någon annan gång, för det finns mycket mer att visa.
nu ska jag ut, sen ska jag och carro spela på datorn. :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0