sitter som...

Sitter som vanligt i skolan i media huset på tisdagar också, jag vet att jag startar skriva tråkigt och att det inte är så kul att läsa då jag är i media huset.
Men det är för att all min energi och fantasi går åt till bilderna som jag måste jobba med..
Hur kan föräldrar dra upp att det är jobbigt på deras jobb, dem inser inte ens hur jobbigt vi har det jag säger som i freaky friday "du skulle inte klara dig en dag i mina skor"..
Alltså när man är på ett jobb så oftast så är det i samma byggnad hela tiden förutom typ kappa men det är en annan sak.
Typ föräldrar som sitter och pratar i telefon eller fikar hela tiden eller sitter på kontor, visst kontor kan vara jobbig för att man glor på en dator, men dem går inte lika mycket som oss och vi vill ändå ut och ha kul på helgerna medans vuxna säger: Jag har haft en jobbiarbetsvecka och vill ta det lugnt nu den hära fredagen...

MEN HALLÅ!!!

Kan dem fatta hur mycket vi gör. :/

Nu ska jag jobba..

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0