nu ska...

Nu ska jag snart gå oc sova, har en jobbig dag i skolan imorgon.. då tänker väll ni, som vanligt då eller??.
nej faktist inte som vanligt för vi har haft en lektion torsdagar från 9.20 till 10.20 och nu har vi den lektionen från 08.10 till 09.10 och sen har vi den lektionen igen tio minuter senare i en timme till. det är skit kasst tycker jag och resterande i klassen.. inklusiva läraren!

Nu ska jag bara gå och prata med pappa lite och välja skor för imorgon sen blire sängen med min gulleplutt smilla så klart! :D

Pusspuss god natt.

Glömde skriva att jag orkar inte göra nå FILMTAJM idag, ingen verkar särskilt intresserad av det??!!
Skulle ni vara mer intresserade om jag börjae skriva om nya filmer som går på bio och sånt istället eller?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????

Svara nu då för guds skull, jag blir tokiggggggggg!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0