nu sitter...

Nu sitter jag i mediahuset som vanligt på måndagar under skolveckorna, varför jag inte skrev något igår, var för att min bror dennis satt vid datorn hela tiden hos mamma, okså skulle vi fara till Stefans grav igentligen.
Stefan är Dennis pappa som dog då han var tre månader och jag var tre år.
Men vi for aldrig dit, istället så såg vi på film och då vi skulle fara dit då skulleDennis och dela ut reklam.
Så mamma skjusade hem mig och Oscar då, vi får fara till hans grav någon annan gång.

Sen då jag kom hem så ville pappa prata lite, och efter det så såg vi på true blood.
Det var faktist en ganska så bra serie, jag kallade pappa för true blood nörd förra veckan, så nu håller jag också på att bli en true blood nörd, det slår tillbaka på mig själv. :P

Idag efter skolan så ska jag fara och träffa in kontaktperson som heter Dessire och vi ska äta mat sen ska vi se på bio.
Vi ska se på trubbel i paradiset, jag älskar bio det är så kul. :)

Jag fick ganska nyss ett sms av en vän som heter Anna hon bor i skåna, och jag skickade för någon vecka sen ett sms åt en massa personer med citat, och nu har jag fått några förgrågningar om när nästa sms kommer och nästa sms kommer så snart jag har nog många citat.
Kanske blir något citat från filmen som jag ska se på bio ikväll. :)

Nu ska jag jobba vidare. :)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: josse

du måste ju skriva om hur filmen var sen=) och lägga upp lite bilder!:D

2009-11-02 @ 21:38:08
URL: http://josefinperssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0