hejsan..

Hejsan vet jag att jag vart jätte dålig på uppdatering på sistone, ska försöka skriva så mycket som jag kan, men det är mycket som händer, och kan inte riktigt skriv allt, så det är svårt att komma ihåg vad jag kan och inte kan skriva.
Längtar som attans till januari för då blir jag arton och det blir krogen samma dag som jag blir arton kan jag då lätt säga.. :D
Så alla som vill gratta mig gratta mig med en taxi, för kommer inte at köra. :P tihi
Idag så ska jag städa i huset för pappa vart sur på mig igår, pga några anledningar skriver inte dem här men...
Ska iallafall dammsuga och skura, sen då jag var klar med det så skulle jag tydligen torka bänkar etc etc..
Om ni har tur så kommer det FILMTAJM ikväll, ÄR DET NÅGON SOM VILL HA FILMTAJM IKVÄLL??????
pUSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0