hejhej, ..

Förlåt för jag inte har uppdaterat har varit väldigt trött dem senaste dagarna, torsdag då var jag hos min mamma.
Och då satt min bror och ritade och jag kan då säga han är grym på att rita. :)
Han ska rita en tatuering till mig som jag ska göra då jag blir 18 och det är ju it så länge kvar.

Jag måste till råga på det också ta och söka nått jobb, kanske blir en mini kissie fast brunett vad säger ni???? :P
Igår på skolan så Lagade vi palt, och pojkarna gjorde en ungersk gulasch gryta. :)
Allt gick så fort att göra så vi fick till och med tid att fika, då vi skulel äta några kakor så smakade vi dem sen sa våran lärare att dem var nått år gammal då vi kollade så såg vi att dem gick ut 2006.... :O
Så vi gick och värmde bullar istället.
Oscar följde med mig hem efter skolan igår och har sovit här och ska göra det inatt också.

Idag så skulle jag igentligen fara på stan och köpa julklappar och Cigg och fylla på mobilen. :)
Men det blev inget stan.. *Suck*
Men Cigg och fylla på mobilen det fixade jag endå. :)

Nu ser pappa på hockey luleå brynäs, Oscar den fjanten sitter också där nere. :(
Oscar som inte ens tycker om hockey.. förrens nu!

Jag ska laga mat Potatisgratäng med bacon i och en sallad, har gjort en sallad redan.

Sallad:
1 halv citron
Lite vitpeppar
Olivolja
En bit gurka
1 tomat
1 burk med Fetaost
ca ett halvt sallads huvud..

Jag kan säga att det där är det bästa receptet på en sallad ever!!

För alla dem som måste bli peppade för fest idag!!!



Nu ska jag mysa med Oscar..

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: festsugen!

Nog blir man fest sugen!

2009-11-28 @ 17:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0