hejhej

Hejhej, nu sitter jag på skolan i biblioteket, jag har haft svenska där vi ser på en shakespear film..
Nu har jag hål tills klockan ett och Oscar börjar om sin lektion typ 5 i tolv, så måste vara själv sen då han går.
Kul ens!!

Nu läser han guiness worldrecords 2010. :)
Tänk att det är inte så himla länge kvar innan jag har förpestat mina föräldrars liv i 18 år, f*n vad skönt det sk lbi att bli 18.. :D:D Längtar!!

Nu ska vi nog snart gå ner och äta lunch, men är inte så hungrig med tanke på vad det är för mat som serveras i skolan, men dem ska ju börja om att servera tacos igen så det blir väll gott... Om dem inte lyckas förstöra den maträtten också.

jaja... Pusspuss


Som ni ser så är alla stenar svartvita förutom en, det är för att jag har gjort en colourering på bilden, först gjort den svart vit sen har jag dragit med en pensel där jag vill ha färg.. Och jag ville bara ha färg på den stenen och på vattnet... Jag ska göra bättre såna hära bilder,
Här är en en till på en blomma..


Kommentarer
Postat av: josse

niiiiiiice

2009-11-04 @ 15:52:29
URL: http://josefinperssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0