Sitter nu...

Sitter nu i köket och dricker ett glas juice, och är trevlig med en gubbe som tömmer våran brunn så att vi kan gå och duscha utan att hea badrumsgolvet blir fylt med vatten, :) förlåt för att jag inte har skrivit men, igår när jag hade skjutsat hem oscar,och började köre hemåt. så när jag var ahlvägs hem så började mopeden att prutta lite grand där bak i avgasröret och den började hacka och gå skta så jag körde så en bit till, men tillslut så gav jag upp och förde mopeden hem resten av vägen. och när jag var hemma så gick jag in ett tag sen gick jag ut igen för att kolla om den gick at starta. sen kom pappa ut och började kolla runt i moppen samtidigt som jag pratade med mamma i tlf. men det löste sig till slut. Det var tändhatten som hade vibrerat så mycket så att den hade blivit lös. :) ska snart och väcka oscar och fara till skolan. så...
 
byebye for now! :D


Crasch är min gullunge, mammas hund dock men min gullunge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0