Nu igen ...

Nu igen så sitter jag på skolan och tråkar, killarna i klassen har precis gått på sex med spex på ungdomsmottagningen. Vi har svenska just nu vet inte ens om vi ska ha någon eneglska. vi brukar dra ihop lektionerna och ha bara svenska eller engelska och så har vi på nästa lektion det vi inte hade då. om ni fattar jag är lite tjorvig. I helgen ska oscar komma och sova hos mig en kväll och hans mormor och morfar ska komma och hälsa på dem från finland. då jag frågade oscar om han ville vara hemma då, då svarade han bara nej jag vill inte vara hemma då för mormor kommer bara att städa mitt rum då. :P haha han är lite söt oscar. :) Oscars bror Emil skrattade åt mig då jag sa att deras mormor typ inte tycker om mig, och ännu mer skrattade han då jag berättade att hon hade sagt till oscar att oscar skulle hitta en annan tjej. också kommer oscars mormor alltid och pratar finska med mig fastän hon vet att jag inte fattar hon är lite knäpp och det ha ja då märkt. menmen skriver senare.

byebye och pusspuss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0