Är på...

Är på skolan nu, våran lärare påstår att jag ska sitta och göra jävla geografi på en svenska lektion (I HELVETE) jag hatar geografi för då jag gick i 5an och 6an hade jag 7-8 omprov på samma prov och det var exakt likadant varej gång och på det andra geografi provet fick jag 5 omprov på samma prov...
   i 8an fick jag 3 omprov  på samma prov, så med andra ord jag suger på geografi. tänker inte göra det och dem flesta omproven var förfan på sverige! förut då jag var mindra så trodde jag att göteborg låg i mitten av sverige.
    jag har jävligt tråkigt, men iaf i helgen ska jag vara hos mamma, och ikväll ska jag och oscar hem till jenna för hon fyller år också ska vi äta god mat och bara ha mys utan alkoholhaltiga drycker för vi är små änglar. :P haha men det blir iaf kul de. så vi syns väll kanske sen måste komma på ngt att göra på lektionen nu.

byebye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0