TRÅKIGT!!!!

Sitter nu och gör inte så mycket.
Lovade ju igår att lägga in bilder idag så jag ska hålla vad jag lovat.


Jag för någon dag sen , med hårförlägningen i ;) :


Det här är Dennis tapeter i hans rum:


Här är "tomtehunden":


mina paket:


Jag ute:


Jenna igår då jag var där, med mina glasögon, som gör så man får stora ögon:


Nu gör vi då inte så mycket, vi ska säkert spela kort, eller se på film sen lir det nog sängen lite senare ikväll. :)
Var då en lyckad julafton. :)
Har ni haft det roligt ikväll?? :D

Pusspuss






Kommentarer
Postat av: ...

jag har haft kul, med en massa god mat och fina julklappar:)

2009-12-27 @ 18:31:50
Postat av: Anonym

Fick en plattånt som jag önskade mig det gjorde min julafton lyckad!

2009-12-27 @ 18:32:24
Postat av: Anonym

Ja

2009-12-27 @ 18:32:35
Postat av: Anonym

det är klart man har kul på julafton xD

2009-12-27 @ 18:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0