tjenna. :)

Tja vad roligt att lite fler hittat hit till piteflickans blogg.. :P tihi skämtåsido

Nu har jag då ätit middag och vi åt varsin "La polisens" den var god med en massa grejer på.
(det är en pizza)
Josse och Carro kom ju också idag, och nu när jag kom till datorn så fick jag även en glass gottigott..
det börjar bli bättre i nacken nu, men inte helt bra än.
Hade prov idag.. UUUSCH!! I arbetsmiljö inte kul! men läraren är snäll, vi brukar få ha böckerna under provet. :)

vad händer för alla ikväll då inget speciellt händer då för mig. :D

Pusspuss

(hej Tom) :P tihi


Kommentarer
Postat av: marre

ja och den va tung!

2009-12-17 @ 22:49:19
URL: http://marrecares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0