skulle alldeles.

skulle alldeles precis fixa naglarna men hittade ingen nagelfil så vi får se hur det blir med det. :/
Men är iallafall hos Oscar och har varit här sen igår, vi såg på idol igår.. hoppas verkligen att calle kommer långt trots att han inte vann..
Oscars mamma fyller år idagså hon är ute på krogen nu. :P

Jag har också pratat i telefonen med en vän idag, Rekha heter hon.
Jag saknar bda Rekha och Kevin jätte mycket dem bor i göteborg Rekha är kevins mamma, men saknar dem båda. underbara människor.
senare någon gång då jag har körkort så ska jag köra ner till dem, och antagligen ner till skåne till min anna också, :)

Jag och Oscar har bara myst och sett på tv under kvällen, hans bror håller ju på att flytta ut till egen lägenhet så han sover i lägenheten nu för han har tagit dit sin säng..

Ja men det var nog allt jag hade att säga. :)

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hua, tänk på att det är långt att sita och köra hit ner till Gbg, hoppas du har nån som kan lösa av dig stundvis iaf om du tänkt sträckköra. Jag har gjort det ett par gånger nu och sitta i bilen i 14-15 timamr i sträck är såååå segt.



Ps Kan inte smälta att du vuxit och blivit vuxen nu, du kommer alltid vara lilla söta Kimpan i mina ögon ;))



Puss o Kram

Cathrin

2009-12-14 @ 10:38:16
URL: http://levalatt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0