nu ska jag...

Nu pratar jag med Oscar, Pappa hade ganska just kommit hem från affärn då jag kom hem. och då kom han på.. Vars är cigarettpacketet? haha han hade glömt det i affärn så då fick han lov att fara tillbaka, och då var min faster på affärn, Nu ska jag spela dator, :P

Igår satt jag och läsate på magdalena graafs blogg om hennes bok, och den boken vill ja ha i julklapp eller födelsedags present, Vad vill ni ha i julklapp?

56dagar kvar tills 18. :D

Tänkte lägga in lite bilder på några ur min familj:

Dem kommer i åldersordning först syskonen hos mamma + mamma och Patrik. :) (Patrik är mammas man)
Min äldsta lillebror hos mamma:
Dennis
Älskar dig bror, kan alltid prata med dig om allt! <3


Oliver
Gullig liten pojk. :) Har tyvärr bara en halloween bild på Oliver, menmen :)


Kevin, Ser ut som Dennis då Dennis var liten. :) Sötbarn.


Celine Minstingen, sin syster upp i dagen, hon är ganska så lik mig säger många. :) Tihi
Hon har gjort ett stygn i läppen därför har hon ett sår i läppen, säger inte varför hon gjort men hon har då gjort det iallafall.


Har tyvärr inga bilder på Amanda eller Lousie som är nya men kan föröska få tag i några, amanda och Louise är patriks barn sen tidigare Tjej/fru vet inte riktigt om dem var gifta.

Här är mamma glad som vanligt :) puss o kram på dig mamsingen:


Patrik, skämtsam som vanligt, vilket jag blev väldigt irriterad på förut, men orkar inte bli sur nu. :P
Ser lite gran ut som en kines på ögonen, HAHA. xD



Nu till familjen hos pappa:
Samma sak här äldsta syskonen först sen pappa och Catta pappas flickvän.

Josefin, vi har mycket bättre kontakt nu än förr, och vi kan prata om allt. :) <33


Carolin Lillan, du är fortfarande liten och fortsätt vara det. Njut så länge du kan man växer upp fort. :)


Pappa, inne i sin lilldator. :)


Catta, så glad att pappa träffade dig du är jättesöt och trevlig. :)


Oscar får vi ju inte glömma, min älskling, inte länge kvar tills vi vart tillsammans i två år. Älskar dig gubben kan prata bäst med dig av alla. :)<3<3


Här är lite andra bilder. :)
Jag, Celine, Oscar och Kevin då vi hade varit på promenad till OKQ8 jag och Oscar var barnvakt. :) Vi är bästa barnvakterna.


Jag och min lille kissemisse Ellie min sötis. :) Saknar henne :(


Patrik och Crasch:


Orkar inte leta upp några fler här är iallafall lite på familj. :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0